FAQ


FAQs

Wenst u meer informatie over het extra programma?

Hieronder vindt u het antwoord op veelgestelde vragen.

Indien u bijkomende informatie wenst, staan onze teams klaar. Wij zijn bereikbaar via de Hotline 02 43 51 13 16 van maandag tot vrijdag van 9 u tot 12 u en van 14 u tot 18 u.

Algemeen


  • Algemeen
  • Waarom hebben we het extra loyaliteitsprogramma ontwikkeld?

    Het Bosch-merk en de autotechniek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden: nagenoeg alle auto's zijn uitgerust met Bosch-technologie en -onderdelen. Als professional werkt u dagelijks met Bosch-reserveonderdelen. Uiteraard draagt de kwaliteit van uw reparaties en onderhouden bij aan onze merkbekendheid en -imago. Om onze professionele relatie met u te versterken hebben we extra ontwikkeld: een programma dat uw loyaliteit op een leuke en professionele manier beloont.

  • Hoe werkt het extra programma?

    Het principe is heel eenvoudig: u gebruikt elke dag Bosch-reserveonderdelen in uw werkplaats. Wanneer u zich voor het extra programma inschrijft, brengen al uw aankopen van Bosch-producten punten op, op voorwaarde dat het product onder het extra programma valt en wordt verkocht door een grossier die deelneemt aan dit programma. U hoeft hier niets voor te doen: U verzamelt al deze punten in uw eigen tempo. De punten geven u toegang tot talloze leuke geschenken die aan uw verschillende interesses voldoen en voordelen voor uw garage opbrengen. U kunt de lijst van de betrokken producten en het bedrag van de punten die aan elk product toegekend worden raadplegen in het Reglement van het extra programma.

Inschrijving


  • Inschrijving
  • Wie mag aan het extra programma deelnemen?

    Alle onafhankelijke garages in Nederland die gespecialiseerd zijn in reparatie van auto's en die ingeschreven zijn in het Handelsregister. De inschrijving moet altijd gedaan worden op naam van de wettelijke vertegenwoordiger van de onderneming.

  • Hoe kan ik me voor het extra programma inschrijven?

    Om aan het extra programma deel te nemen, doorloopt u de volgende stappen:

    1. Klik op "Inschrijven".
    2. Vul de minimaal vereiste gegevens in.
    3. U krijgt een e-mail met uw login en uw wachtwoord.
    4. Activeer dan uw account door de naam van uw Bosch-grossier in te vullen. Er worden onmiddellijk 50 welkomstpunten op uw rekening bijgeschreven.
    5. U kunt nu op elk ogenblik toegang verkrijgen tot uw account, bestellen of de bestellingen van uw geschenken volgen, enz.
  • Moet ik iets betalen?

    Nee, er wordt geen enkele financiële bijdrage gevraagd. De inschrijving in het extra programma is volledig gratis.

  • Ik moet een Bosch-grossier aangeven wanneer ik me inschrijf. Waarom?

    Om uw account te activeren, moet u een Bosch-grossier opgeven wanneer u zich voor het programma inschrijft. Door zijn tussenkomst worden uw extra-punten elke maand automatisch op uw rekening bijgeschreven op basis van de vastgestelde aankopen van Bosch-producten.

  • Wat moet ik doen als mijn grossier niet deelneemt met het extra programma?

    U kunt zich vooraf inschrijven in het extra programma in afwachting dat uw grossier van het programma wordt. U zal automatisch ingelicht worden zodra hij zich bij het programma heeft aangesloten. Uw punten zullen slechts vanaf dat ogenblik verrekend worden.

  • Ik ben mijn login of mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen ?

    Klik op "Wachtwoord vergeten". Vul het e-mailadres in dat u gebruikt hebt om u in het extra programma in te schrijven. U zal heel snel een e-mail ontvangen met uw nieuwe wachtwoord. Niemand (noch de handelsvertegenwoordiger, noch uw grossier noch de hotline) kent uw wachtwoord dat automatisch door het systeem gegenereerd wordt om de veiligheid en de geheimhouding van uw informatie te garanderen.

Punten verzamelen


  • Punten verzamelen
  • Hoe kan ik punten verzamelen?

    Om extra-punten te verzamelen, moet u uw inschrijving in "Uw extra-account" bevestigen. U ontvangt dan een bevestigingsmail van uw inschrijving evenals 50 extra-punten als welkomstgeschenk. Daarna worden uw punten elke maand automatisch berekend op basis van uw aankopen van Bosch-producten (die aan het programma deelnemen) die vastgesteld worden bij de Bosch-grossier van uw keuze.

  • Kan ik bonuspunten krijgen?

    U kunt het hele jaar door deelnemen aan speciale acties om bonuspunten te winnen. U zal per mail geïnformeerd worden over deze speciale acties.

  • Hoeveel punten heb ik nodig om mezelf een geschenk te geven?

    U krijgt automatisch een aantal punten toegekend bij elke vastgestelde aankoop van één van de Bosch-producten die aan het programma deelnemen volgens een vooraf bepaalde schaal. Deze schaal kunt u in de rubriek "Uw extra-punten" en in het reglement van het programma kan raadplegen. U hebt voortdurend toegang tot uw extra-account en tot de extra-webshop waarin elk geschenk voorgesteld wordt met zijn puntenwaarde. U bepaalt zelf hoe snel u uw u punten verzamelt en kiest zelf uw geschenken: u kunt uw punten onmiddellijk in geschenken omzetten wanneer u een bedrag heeft bereikt dat met het geschenk van uw keuze overeenkomt, of u kunt verder punten verzamelen om een geschenk van een grotere waarde te krijgen.

  • Wanneer worden de punten automatisch op mijn extra-account bijgeschreven?

    De punten worden elke maand op uw rekening bijgeschreven op basis van de aankoop van Bosch-producten bij een deelnemende grossier. U wordt regelmatig via e-mail op de hoogte gehouden van het aantal punten dat u in de periode op uw rekening verzameld heeft evenals van de ontwikkeling van uw extra-account en van uw saldo. Uw rekening wordt eenmaal per maand aangepast..

  • Hoelang blijven mijn punten geldig?

    De extra-punten blijven geldig tot 31 december van elk oneven jaar (31/12/2019, vervolgens 31/12/2021, daarna 2023, 2025, 2027 etc.). Deelnemers worden een paar weken voor de vervaldatum per e-mail op de hoogte gesteld van het vervallen van de opgespaarde punten.

Een geschenk bestellen


  • Een geschenk bestellen
  • Hoe kan ik mijn geschenk bestellen?

    U meldt zich met uw login en wachtwoord aan gaat naar de rubriek "webshop" om een grote keuze aan geschenken te ontdekken die volgens interesses en puntenwaarde gerangschikt zijn. Nadat u het geschenk van uw keuze heeft gevonden, kunt u het bestellen door op "Bestellen" te klikken. Uw bestelling wordt dan verwerkt en u ontvangt een e-mail die uw bestelling bevestigt. Het leveringsadres van uw bestelling is het adres van uw vestiging en kan om wettelijke redenen niet gewijzigd worden.

Beveiliging van de gegevens


  • Beveiliging van de gegevens
  • Kan ik me uitschrijven uit het extra programma en hoe?

    Om u uit het extra programma uit te schrijven, deelt u ons per e-mail of per post uw wens mee om niet meer aan het programma deel te nemen. We zullen uw uitschrijving bevestigen.

  • Hoe lang worden mijn gegevens opgeslagen nadat ik me heb uitgeschreven?

    Uw gegevens worden definitief verwijderd binnen drie maanden na ontvangst van uw aanvraag tot uitschrijving.

  • Zijn mijn gegevens op de extra-website beschermd?

    Alle acties die u in het extra programma uitvoert, zijn beschermd: de toegang tot uw account, de aanpassing van uw persoonlijke gegevens, uw bestellingen van geschenken, enz. U kunt dus in alle vertrouwen op de site van het extra programma surfen.

De veelgestelde vragen


  • De veelgestelde vragen
  • Waar kan de hotline u mee helpen?

    1. Mijn account raadplegen
    2. Mijn wachtwoord resetten
    3. Mijn geschenkbestellingen plaatsen
    4. Informatie over de STATUS van mijn bestelling
    5. Informatie krijgen over mijn programma
    6. contacteer ons : www.extra-points.nl/contacteer-ons
Contact & Klantenservice