De extra-hotline: veelgestelde vragen...



...én hun antwoorden!


Vragen omtrent het puntensaldo op uw extra-account, de werking van het programma, een lopende promotie,... Bij extra staan we altijd paraat om al uw vragen te beantwoorden en werken we graag verder aan onze persoonlijke samenwerking, dat is waar het extra-loyaliteitsprogramma voor staat. Wilt u graag meer weten over de werking van onze hotline en de antwoorden kennen op een aantal veelgestelde vragen? Lees dan zeker verder!


Een antwoord binnen de 72 uur


Het extra-team is voor al uw vragen rechtstreeks beschikbaar via e-mail: info@extra-points.nl. Achter dit e-mailadres zitten echte personen die de tijd nemen om uw vragen te analyseren en te beantwoorden (geen artificiële intelligentie hier!) en dit binnen de 72 uur (werkdagen). 


De toekenning van punten: een veelvoorkomend onderwerp


De vragen omtrent de toekenning van de punten zijn talrijk en dat is ook normaal. U staat te popelen om de gespaarde extra-punten te gebruiken in onze webshop en zo uzelf of uw team op iets leuks te trakteren.
De punten worden automatisch toegekend op basis van de verkoopstatistieken die we ontvangen van uw grossier(s). Zodra u bij een deelnemende grossier een Bosch-product koopt dat in aanmerking komt voor het extra programma, verzamelt u extra-punten die u nadien kunt inwisselen in onze webshop.


1 tot 4 maanden tijd voor puntentoekenning


Voor het toekennen van de extra-punten is helaas soms wat geduld nodig. Elke maand bezorgen de grossiers de aankopen die garagebedrijven - zoals die van u - bij hen doen. Hoewel grossiers deze aankopen binnen de eerste twee weken van de volgende maand moeten doorgeven, duurt dit soms wat langer en accepteren we alle aankopen (van deelnemende Bosch-producten) die we met een maximale vertraging van drie maanden ontvangen. Afhankelijk van de reactiesnelheid van uw grossier(s), kan de puntentoekenning dus één tot vier maanden duren.


Wat moet u doen als uw punten niet op uw extra-account staan?


Als u na enkele maanden merkt dat de extra-punten niet op uw account werden bijgeschreven, dan raden wij u aan om onderstaande zaken te controleren: 

  • Controleer of de persoonlijke gegevens op uw account up-to-date zijn, in het bijzonder uw btw-nummer. Het is dankzij dit nummer dat de punten van uw aankopen aan uw extra-account kunnen worden gekoppeld.
  • Controleer of de producten die u heeft gekocht Bosch-producten zijn die in aanmerking komen voor het extra programma.
  • Controleer of uw grossier deel uitmaakt van het extra programma. Enkel aankopen bij een deelnemende grossier leveren extra-punten op.
  • Controleer tot slot of u uw grossier heeft gelinkt in uw extra-account. U verschijnt dan op de deelnemerslijst van de grossier waardoor de punten kunnen worden toegekend.


Als alles in orde is, zullen de punten op uw account worden bijgeschreven en kunt u ze inruilen voor leuke geschenken. Indien alles correct is en u na enkele maanden toch geen extra-punten ontvangt, contacteer ons dan zodat we het probleem kunnen opsporen en een oplossing kunnen aanbieden.


14 dagen levertijd voor uw geschenken uit de webshop


De geschenken die u in de extra-webshop kiest, worden binnen de twee weken geleverd op het adres van uw extra-account. Als u een probleem of vertraging in de levering opmerkt, aarzel dan niet om ons zo snel mogelijk te contacteren via de hotline.
Houd er rekening mee dat klachten i.v.m. de levering binnen de 30 dagen na aankoopdatum moeten worden ingediend. Na deze datum kunnen klachten helaas niet meer worden behandeld.
 


Nog andere vragen?


Wilt u volop cadeautjes aankopen en optimaal van het extra programma profiteren? Dan nodigen wij u uit om de extra-website en uw mailbox in te gaten te houden zodat u steeds op de hoogte bent van onze promoties en acties. Zo kunt u nog meer punten sparen en misschien zelfs mooie prijzen winnen. Vergeet zeker ook niet regelmatig uw puntensaldo na te kijken. 
Ontvangt u onze nieuwsbrieven en promoties niet? Check dan zeker uw persoonsgegevens in uw extra-account en controleer of de optie “Inschrijven op de nieuwsbrief” is aangevinkt.
Heeft u nog vragen omtrent uw extra-account, het deelnemen van uw grossier, het bestellen van cadeaus of nog iets anders? Bekijk dan zeker onze rubriek FAQ voor de antwoorden op de meestgestelde vragen.
Niet gevonden wat u zocht? Contacteer ons dan via de contactpagina op onze website of via info@extra-points.nl.
Het is voor u, het is extra.